کنعانی در مراسم رونمایی از تندیس وزیر خارجه شهید:

شهید امیرعبداللهیان صدای ملت مظلوم فلسطین بود

در دیدار با خانواده شهید امیرعبداللهیان؛

ببینید | عراقچی: امیدواریم پیرو راه شهید امیرعبداللهیان باشیم

وزیر امورخارجه کشورمان با حضور در منزل شهید امیرعبداللهیان عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم پیرو راه آن شهید بزرگوار باشیم و در مسیر سربلندی کشورو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۷۹
تعداد بازدید : 38

به گزارش جام جم آنلاین، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به همراه رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل وزیر شهید امیرعبداللهیان، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کردند.

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ابتدای این دیدار صمیمانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیرعبداللهیان برادر و دوست عزیز خود اظهار داشت: قبل از حضور در اینجا بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حضور یافته و از این شهید والامقام درخواست کردیم که برای موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور دعا کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی با یادآوری مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه و مخلصانه شهید امیرعبداللهیان در هدایت دستگاه دیپلماسی در برهه ای حساس، از حضور فرزند شهید امیرعبداللهیان در مراسم معارفه قدردانی و تشکر نمود و اظهار داشت که با توجه به جای خالی شهید امیرعبداللهیان در بین کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی، حضور فرزند ایشان زینت بخش و مکمل این مراسم بود.

وی ابراز امیدوای کرد بتوانیم پیرو راه آن شهید بزرگوار باشیم و در مسیر سربلندی کشورو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

ببینید | عراقچی: امیدواریم پیرو راه شهید امیرعبداللهیان باشیم

در انتهای این دیدار، همسر و فرزندان شهید امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از حضور مسئولان دولت چهاردهم از جمله وزیر امور خارجه در منزل ایشان، برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت چهاردهم به خصوص وزیر امور خارجه آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

در پایان دیدار، با اهدا لوح تقدیر از خانواده شهید امیرعبداللهیان تجلیل شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها